Ostaako asiakas palvelusi vai ei on kiinni luottamuksesta. Pystyykö asiakas luottamaan, että hän saa rahoilleen vastinetta. Palveluidesi luottamuksen kasvattaminen onkin suurin yksittäinen keino kotisivujen konversion eli tehokkuuden kasvattamiseksi.
1. Lisää sivuillesi uusi sivu, joka on nimeltään esimerkiksi "Kokemuksia" Muista sijoittaa tämä sivu helposti löydettäväksi vaikkapa päänavigaatioon.
2. Lisää sivuille muutama mukava asiakaskertomus toiminnastanne. Parhaiten ne toimivat, kun niissä on myös valokuva mukana.
3. Muista hankkia kokemuksia kaikilta eri kohderyhmiisi kuuluvilta. (esim. yritysasiakkailta ja lapsiperheiltä).
4. Jos haluat oikein hivistellä, voit ottaa mallia vaikka verkkokauppaohjelmisto MyCashFlowlta tai Dream Hostelista Tampereelta.
5) Kannattaa myös ottaa mallia Lapin Safareilta, joka on kerännyt heti etusivuilleen erilaisia lausuntoja sosiaalisesta mediasta palveluistaan.
6) Kokemuksia voi sijoitella lisäksi myös eri palveluiden yhteyteen pitkin www-sivujasi, kuten me olemme esimerkiksi tehneet uusimmassa artikkelissamme: "Viimeinen hetki tilata yrityksellesi eAskel - ELYn sähköisen liiketoiminnan kehittämisohjelma."
Supervinkki: nyt tosiaankin on viimeinen aika tilata ELYn eAskel-ohjelma yritykseenne. Tämä tarkoittaa sitä, että saat minut taloosi 3,5 päiväksi kehittämään internetmarkkinointianne vain 600 eurolla. Tilaus viimeistään syyskuun loppuun mennessä, toteutus syksyn 2013 aikana.
TOIMI HETI, ETTET JÄÄ ILMAN!
Kuva: Janne Ruuttunen, rider me |
Tässä yksinkertaisin keino yrityksesi luottamuksen kasvattamiseen
(ja kyllä se on kaikille tuttu ostosTV:stä)1. Lisää sivuillesi uusi sivu, joka on nimeltään esimerkiksi "Kokemuksia" Muista sijoittaa tämä sivu helposti löydettäväksi vaikkapa päänavigaatioon.
2. Lisää sivuille muutama mukava asiakaskertomus toiminnastanne. Parhaiten ne toimivat, kun niissä on myös valokuva mukana.
3. Muista hankkia kokemuksia kaikilta eri kohderyhmiisi kuuluvilta. (esim. yritysasiakkailta ja lapsiperheiltä).
4. Jos haluat oikein hivistellä, voit ottaa mallia vaikka verkkokauppaohjelmisto MyCashFlowlta tai Dream Hostelista Tampereelta.
5) Kannattaa myös ottaa mallia Lapin Safareilta, joka on kerännyt heti etusivuilleen erilaisia lausuntoja sosiaalisesta mediasta palveluistaan.
6) Kokemuksia voi sijoitella lisäksi myös eri palveluiden yhteyteen pitkin www-sivujasi, kuten me olemme esimerkiksi tehneet uusimmassa artikkelissamme: "Viimeinen hetki tilata yrityksellesi eAskel - ELYn sähköisen liiketoiminnan kehittämisohjelma."
Supervinkki: nyt tosiaankin on viimeinen aika tilata ELYn eAskel-ohjelma yritykseenne. Tämä tarkoittaa sitä, että saat minut taloosi 3,5 päiväksi kehittämään internetmarkkinointianne vain 600 eurolla. Tilaus viimeistään syyskuun loppuun mennessä, toteutus syksyn 2013 aikana.
TOIMI HETI, ETTET JÄÄ ILMAN!