PS. Jos et ole vielä lukenut George Orwellin teosta 1984, häpeä! Olen nähnyt leffan ei riitä tähän eikä mihinkään muuhunkaan kirjallisuuskeskusteluun vastaukseksi.
Ei pärjää. Ed. mainos käyttää maailman helpointa tehokeinoa(usein tosin erittäin tehokasta) eli erotiikkaa hyväkseen. Sitä paitsi ko. mainoksessa on selvästi huomattavissa vaikutteita "1984":sta.
tuossa mainoksessa ei muuten näy vilaustakaan Applen tietokoneesta. Mainostettavaa Macintoshia ei ollut vielä edes lanseerattukaan tuossa vaiheessa.. Macin omistajat eivät osta tietokoneita vaan Applen filosofiaa, jonka mainos hyvin kiteyttää
Itse en tätä mainosta muista. Minusta ihanin mainos jonka muistan, on ne Coca-Cola mainokset joita näki vuoden lopussa. Se herättää ihania muistoja. Nykyään ne ovat jo hieman erilaisia, paremmat värit, äänenlaatu ja muut. Ystäväni etsii parhaillaan henkilöä, jolta hoituu mainosten viimeistely, nyt kun hän itse on tekemässä mainontaa.
Ei ole muuten käytetty oikein muillakaan toimialoilla Suomessa...
VastaaPoistaEntäs tämä http://blog.broomfieldpcdoctors.com/?p=19
VastaaPoistaEi pärjää. Ed. mainos käyttää maailman helpointa tehokeinoa(usein tosin erittäin tehokasta) eli erotiikkaa hyväkseen. Sitä paitsi ko. mainoksessa on selvästi huomattavissa vaikutteita "1984":sta.
VastaaPoistatuossa mainoksessa ei muuten näy vilaustakaan Applen tietokoneesta. Mainostettavaa Macintoshia ei ollut vielä edes lanseerattukaan tuossa vaiheessa.. Macin omistajat eivät osta tietokoneita vaan Applen filosofiaa, jonka mainos hyvin kiteyttää
VastaaPoistaNäinhän se taitaa mennä, mut hieno mainos kuitenkin, eikö vain?
VastaaPoistaItse en tätä mainosta muista. Minusta ihanin mainos jonka muistan, on ne Coca-Cola mainokset joita näki vuoden lopussa. Se herättää ihania muistoja. Nykyään ne ovat jo hieman erilaisia, paremmat värit, äänenlaatu ja muut. Ystäväni etsii parhaillaan henkilöä, jolta hoituu mainosten viimeistely, nyt kun hän itse on tekemässä mainontaa.
VastaaPoista